Jak wiadomo w Internecie każdy jest ekspertem – ma wiedzę na temat każdej dziedziny, nawet jeżeli wcześniej nie miał z nią styczności. Nie inaczej jest w przypadku różnego rodzaju strategii marketingowych, takich jak pozycjonowanie WWW we Wrocławiu. W ten sposób powstają błędne przekonania i mity, które są powielane i zakorzeniają się w świadomości wielu osób. Czas rozprawić się z tymi największymi mitami, dotyczącymi SEO!

Mit 1 – Im więcej słów kluczowych, tym lepiej

Jest to oczywiście prawda, jednak często takie zdania wiąże się z jednym z największych błędów pozycjonowania, ponieważ „specjaliści” interpretują je w taki sposób, że słów kluczowych powinno być jak najwięcej. To z kolei prowadzi do spamowania keywordsami, a więc upychania ich do każdego zdania i w ten sposób przesycenia treści. To z kolei nie tylko nie pozwoli Ci osiągnąć wysokiej pozycji w Google, ale nawet narazi na kary ze strony Google. Dlatego też warto umieszczać słowa kluczowe w dużych ilościach, ale z umiarem – tylko wtedy pozycjonowanie WWW Wrocław może by skuteczne dla Twojej firmy.

Mit 2 – Jakość treści nie ma znaczenia

Jest to nieprawda, co potwierdzają wyniki tych przedsiębiorców, którzy zainwestowali w profesjonalny content, a więc zarówno wysokiej jakości teksty, jak również zdjęcia czy grafiki. To właśnie dzięki nim Twoja strona może zostać doceniona przez Google – w ten sposób ranking firmy rośnie, a na Twojej stronie pojawia się coraz więcej użytkowników. W ich kontekście treści również mają znaczenie – im lepsze będą, tym chętniej potencjalny klient zapozna się z nimi, a także… skorzysta z Twojej oferty.

Mit 3 – Linki sponsorowane i social media mają bezpośredni wpływ na pozycjonowanie WWW

Już jakiś czas temu samo Google jasno zadeklarowało, że ani media społecznościowe, ani linki sponsorowane nie mają bezpośredniego wpływu na SEO, jednak wiele osób wciąż szerzy nieprawdę. Warto jednak zaznaczyć, że zadbanie o content, a także odpowiednio zoptymalizowane kampanie linków sponsorowanych to bardzo istotne kwestie – dzięki temu możesz z jednej strony promować witrynę i ofertę, a z drugiej zwiększyć ruch. A to z kolei będzie miało przełożenie na pozycjonowanie WWW we Wrocławiu.

Mit 4 – Łatwo oszukać Google

Być może była to prawda jeszcze kilka dobrych lat temu, kiedy to algorytmy Google nie były tak zaawansowane jak obecnie. Niestety, black hat SEO, czyli metody oszukiwania wyszukiwarki są dzisiaj nieskuteczne – nie tylko nie pomogą Ci w promowaniu strony, ale mogą spowodować, że otrzymasz karę, która uniemożliwi Ci jakiekolwiek działania. Warto więc działać uczciwie i dążyć do sukcesu legalnymi metodami.

Mit 5 – Najlepiej pozycjonować stronę samodzielnie

No i przechodzimy do największego chyba mitu – myślenie, że pozycjonowanie strony jest łatwe i możliwe nawet w przypadku osób bez doświadczenia jest błędne. Często dotyczy tych przedsiębiorców, którzy poszukują oszczędności i chcą pozycjonować się tanio, co niestety nie jest zwykle możliwe. Jeżeli więc chcesz osiągnąć jakiekolwiek sukcesu w SEO i skutecznie wypromować swój biznes, skorzystaj z usług agencji SEO z Wrocławia, Warszawy czy jakiegokolwiek innego miasta. Specjaliści zadbają o audyt i optymalizację strony, dobiorą odpowiednie słowa kluczowe oraz zadbają o link building (linkowanie) – dzięki temu zyskasz pewność, że Twoja strategia jest najlepsza z możliwych.