Na rodzimym rynku jest wiele przedsiębiorstw świadczących usługi w zakresie wzrostu efektywności sprzedaży w przedsiębiorstwach. Jednak nie każda wykonuje swoje zadania w sposób profesjonalny i godny zaufania. Firma Idea Call Center ma długoletnie doświadczenie w pracy z klientami. Zatrudnia pracowników mających najwyższe kwalifikacje i umiejętności do prowadzenia rozmów z klientami. Konsultanci Idea Call Center posiadają niemal 15- letnie doświadczenie w branży. Poza tym firma Idea Call Center cały czas inwestuje w polepszenie jakości usług i obsługi klienta. Konsultanci podnoszą swoje kwalifikacje uczestnicząc w ważnych szkoleniach. Firma Idea Call Center podchodzi indywidualnie do potrzeb i oczekiwań każdego kontrahenta. Pomoże dopasować odpowiednie metody, aby klienci osiągnęli oczekiwane wyniki sprzedaży i rozwijali swoją działalność. Idea Call Center świadczy między innymi usługi takie jak sprzedaż przez telefon, badania ilościowe i jakościowe, monitoring płatności, czy helpdesk.

Kontrola należności: metody

Firma Idea Call Center zapewnia kompleksową pomoc każdej firmie, bez względu na to, czy jest to małe przedsiębiorstwo, czy działalność z długoletnim stażem, zatrudniająca kilkuset pracowników. Wśród kontrahentów firmy są również międzynarodowe firmy. Sukcesy kontrahentów Idea Call Center są sukcesami firmy i motywują ją do dalszego rozwoju i podnoszenia jakości swoich usług. Jak również szukania nowych rozwiązań w wsparciu swoich kontrahentów. Firma dopasuje swoje działania do oczekiwań każdej branży. Na swoim koncie ma współpracę z klientami z branży edukacyjnej, motoryzacyjnej, ubezpieczeniowej, energetycznej, logistycznej czy telekomunikacyjnej. Idea Call Center pomaga swoim klientom w definiowaniu i określaniu strategii i celów, aby działalność osiągała jak najlepsze wyniki sprzedażowe i budowała swoją renomę na krajowym rynku. Przed przystąpieniem do pracy, firma przeprowadza niezbędne analizy i wprowadza właściwe mechanizmy działania, aby zrealizować wszystkie oczekiwania swojego kontrahenta. Konsekwentnie realizuje zamierzone cele. Stale monitoruje wyniki i płatności swoich przedsiębiorców. Poza tym firma oferuje doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów połączeń, budowania własnego call center, czy doradztwo procesowe w momencie wprowadzania projektu. Firma organizuje również niezbędne szkolenia i warsztaty, aby konsultanci wykonywali swoją pracę z najwyższą starannością i zaangażowanie. Każdy klient może skorzystać z oferty szkoleń w ramach sprzedaży przez telefon, obsługi reklamacji, czy monitoringu należności. W każdej firmie niezwykle istotny jest kontakt i budowanie długotrwałych relacji z kontrahentami. Jeżeli obsługa klienta nie będzie przebiegała na wysokim poziomie, klienci nie będą chcieli korzystać z usług firmy w przyszłości. Reputacja i zaufanie to podstawa działalności każdej firmy odnoszącej sukcesy. Warto powierzyć przyszłość swojej marki profesjonalnej firmie jaką jest Idea Call Center.